Популярные сообщения

вторник, 21 января 2014 г.

Моніторинг теоретичних знань

педагогічної майстерності педагога-музиканта

1.           З якою музичною здібністю пов'язано емоційне сприймання та переживання мелодії?

звуковисотним слухом;
чуттям ритму;
чуттям ладу;
музично-слуховими уявленнями.


2.     Який метод доцільно використовувати для розвитку творчості молодших школярів у процесі хорового співу?

моделювання художньо–творчого процесу;
руйнування музичного образу;
інсценізації;
навіювання.

3.        Як називається структурний компонент музичності, який забезпечує адекватне сприймання й переживання музичного образу?

гармонійний слух;
мелодійний слух;
емоційність;
чуття цілого.

4.            У чому полягають особливості реалізації змісту оновленої освітньої галузі "Естетична культура":

забезпечення неперервності формування цілісної художньої картини світу;
формування духовної культури учнів;
розвиток ціннісних орієнтацій особистості;
формування художньої свідомості.

5.        У чому виявляються особливості музичного мистецтва у порівнянні з іншими видами мистецтв?

емоційно-чуттєвому змісті;
інтонаційній природі;
комплексності впливу;
релаксаційними можливостями.

6.       Який метод музичного сприймання доцільно використовувати для розвитку творчої уяви учнів:

імпровізації;
емоційної драматургії;
забігання вперед;
руйнування.

7.         Розкрийте причини нечистого інтонування мелодії молодших школярів:

відсутність музичного слуху;
недостатність досвіду вокального співу;
незначний діапазон голосу;
відсутність координації між слухом та голосом;

8.       Які музичні асоціації виникають у процесі музичного сприймання?

предметні;
наочні;
емоційно-образні.

9.       Які компоненти музичності особистості учнів розвиваються у процесі музичного сприймання?

звуковисотний слух;
музично-слухові уявлення;
репродуктивний слух;
емоційність.

10.  Особливості музично-педагогічної творчості вчителя музики полягають у:


формуванні творчої особистості засобами музичного мистецтва;
розвитку інтелектуальної сфери учнів;
організації спілкування;
формуванні духовності та культури світосприйняття особистості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий