Моніторинг теоретичних знань
педагогічної майстерності педагога-музиканта
1. З якою музичною здібністю пов'язано емоційне сприймання та
переживання мелодії?
звуковисотним слухом;
чуттям ритму;
чуттям ладу;
музично-слуховими уявленнями.
чуттям ритму;
чуттям ладу;
музично-слуховими уявленнями.
2. Який метод доцільно
використовувати для розвитку творчості молодших школярів у процесі хорового
співу?
моделювання художньо–творчого процесу;
руйнування музичного образу;
інсценізації;
навіювання.
руйнування музичного образу;
інсценізації;
навіювання.
3. Як називається
структурний компонент музичності, який забезпечує адекватне сприймання й
переживання музичного образу?
гармонійний слух;
мелодійний слух;
емоційність;
чуття цілого.
мелодійний слух;
емоційність;
чуття цілого.
4. У чому полягають особливості реалізації змісту оновленої
освітньої галузі "Естетична культура":
забезпечення
неперервності формування цілісної художньої картини світу;
формування духовної культури учнів;
розвиток ціннісних орієнтацій особистості;
формування художньої свідомості.
формування духовної культури учнів;
розвиток ціннісних орієнтацій особистості;
формування художньої свідомості.
5. У
чому виявляються особливості музичного мистецтва у порівнянні з
іншими видами мистецтв?
емоційно-чуттєвому
змісті;
інтонаційній природі;
комплексності впливу;
релаксаційними можливостями.
інтонаційній природі;
комплексності впливу;
релаксаційними можливостями.
6. Який метод музичного
сприймання доцільно використовувати для розвитку творчої уяви учнів:
імпровізації;
емоційної драматургії;
забігання вперед;
руйнування.
емоційної драматургії;
забігання вперед;
руйнування.
7. Розкрийте
причини нечистого інтонування мелодії молодших школярів:
відсутність музичного слуху;
недостатність досвіду вокального співу;
незначний діапазон голосу;
відсутність координації між слухом та голосом;
недостатність досвіду вокального співу;
незначний діапазон голосу;
відсутність координації між слухом та голосом;
8. Які музичні асоціації
виникають у процесі музичного сприймання?
предметні;
наочні;
емоційно-образні.
наочні;
емоційно-образні.
9. Які компоненти
музичності особистості учнів розвиваються у процесі музичного сприймання?
звуковисотний слух;
музично-слухові уявлення;
репродуктивний слух;
емоційність.
музично-слухові уявлення;
репродуктивний слух;
емоційність.
10. Особливості
музично-педагогічної творчості вчителя музики полягають у:
формуванні
творчої особистості засобами музичного мистецтва;
розвитку інтелектуальної сфери учнів;
організації спілкування;
формуванні духовності та культури світосприйняття особистості.
розвитку інтелектуальної сфери учнів;
організації спілкування;
формуванні духовності та культури світосприйняття особистості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий